Vakansiyalar

Vəzifə:   Daxili Auditor

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

 

  • Kompyuter bilikləri: Microsoft Word-əla, Microsoft Excel-əla; 1C proqramı ilə işləmək bacarığı;
  • Analitik düşüncə və problemlərin idarə edilməsi bacarıqları;
  • Dil bilikləri- azərbaycan dili-əla; rus dili-əla; ingilis dilini yaxşı səviyyə bilməlidir.

 

Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:

 

  • Ali iqtisadi təhsil;
  • Müvafiq sahədə minumum 4 il iş təcrübəsi (Sığorta sahəsi üzrə arzuolunandır);
  • Sərbəst araşdırma qabiliyyəti, komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;
  • Daxili Auditorlar İnstitutunun standartları (IIA), Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartlarının (IFRS) tətbiqi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • Mülki, əmək və vergi qanunvericiliyi üzrə biliklər;
  • Mühasibatlıq, Daxili Audit, Risklərin idarə edilməsi üzrə peşə (CIA, ACCA, CISA, COSO, CPA, CFSA , CIMA və s.) sertifikatlarının olması üstünlükdür.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • İllik Daxili Audit iş planına uyğun olaraq audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi;
  • Risk əsaslı audit proqramının tərtib edilməsində iştirak etmək;
  • Biznes proseslərinin daxili qayda və prosedurlara uyğun həyata keçirilməsinin müəyyən edilməsi;
  • Kompleks və tematik yoxlamaların (səyyar və ya kameral) aparılması;
  • İdarəetmə, daxili nəzarət və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin adekvatlılığını qiymətləndirmək;
  • Mühasibat uçotu yoxlamalarının aparılmasının, maliyyə hesabatlarının düzgünlüyünün və etibarlılığının “Qanunvericilik və Beynəlxalq standartlara” uyğun olaraq yoxlanılması və təhlili;
  • Ehtiyatlardan istifadənin səmərəliliyi, düzgünlüyü, onlardan istifadəyə nəzarəti və zərərdən mühafizə olunmanın yetərliliyini qiymətləndirmək;
  • Daxili nəzarət nöqsanları barədə Daxili Audit Rəhbərinə hesabat verilməsi, risklərin azaldılması üçün tövsiyələrin verilməsi;
  • Yekunlaşmış daxili audit yoxlamaları üzrə tədbirlər planının monitorinqi;
  • Sığorta nəzarəti orqanı tərəfindən müəyyən edilmiş normativlərin və icrası məcburi olan göstərişlərin, digər norma və məhdudiyyətlərin yerinə yetirilməsi üzrə nəzarətin işləkliyini yoxlanılması;
  • Sığorta fəaliyyətinin və qanunla həyata keçirilməsinə icazə verilmiş digər fəaliyyət növlərinin qanunauyğunluğunun yoxlanılması;
  • Proseslərin müvafiq qanunvericilik, prosedur və qaydalara uyğun olmasını təyin etmək.

 

Əlavə məlumat:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Daxili Auditor) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. 

CV burada yükləyə bilərsiniz: Download

Vəzifə: Senior System Administrator / Baş Sistem Administratoru

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

 

  • Şəbəkə bilikləri – OSI layer, IP Subnetting;
  • System bilikləri – Active Directory, HCI, VMware, vCenter, Mail Exchange, Development Servers, Backup, Update, Storage, End Point Security, DR Site, Functional Servers, Proxy, Logging-Audit, Ticketing System, Linux Servers;
  • Əsas və Ehtiyat mərkəzlərin (Test mühitin) qurulması və idarə olunması;
  • System Administrator sahəsində Microsoft sertifikatların olması mütləqdir (Linux Sertifikatları arzu olunandır);
  • Dil bilikləri- azərbaycan dili-əla, ingilis dili -yaxşı, rus dili -arzuolunandır;

 

Namizədə dair gözləntilər:

 

  • Konfidensiallığın qorunması;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətli;
  • Şəxsi inkişafa meyilli;

 

Xüsusi tələblər:

 

  • Ali texniki təhsil (Riyaziyyat, Kompüter Elmləri, Komputer mühəndisliyi üzrə bakalavr dərəcəsi);
  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (Bank və sığorta sahəsi üzrə arzuolunandır);

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • IT İnfrasturkturun – server, iş stansiyaları, avadanlıq və proqram təminatınn fasiləsiz fəaliyyətini təşkil və təmin etmək;
  • Server və iş stansiyalarına proqram təminatının yüklənməsi və serverdə sistemin konfiqurasiya olunması;
  • Server və iş stansiyalaının proqram təminatının inteqrasiyasını təmin etmək;
  • Server avadanlıqarı və server proqram təminatına texniki xidmətin göstərilməsində, baş verən nasazlıqların aradan qaldırılmasında iştirak etmək;
  • Monitorinq və loqlamaların düzgün şəkildə aparılmasını təmin etmək, monitorinq nəticələrinə əsasən infrastrukturun inkişafı ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
  • Server proqram təminatının işlək vəziyyətdə olmasını və təhlükəsizliyini təmin etmək;
  • Sistemlərə girişlərin, sistem faylları və verilənlərə baxış və dəyişikliklərin təhlükəsizliyini təmin etmək və auditini aparmaq;
  • Sistemlərdə təhlükəsiz işi təmin etmək: məlumatlara icazəsiz girişlərin əldə edilməsi, sistem faylları və verilənlərin baxılması və dəyişdirilməsi hallarının qarşısını almaq üçün təhlükəsizlik tədbirlərini həyata keçirmək;
  • Müasir tələblərə uyğun backup texnologiyalarını tətbiq etməklə verilənlərin etibarlı rezerv olunmasını təmin etmək;
  • İstifadəçilərin qeydiyyatının aparılması (domain controller-də), user identifikasiya və parolların təyin edilməsi;
  • Korporativ elektron poçt sisteminin təşkili və fasiləsiz fəaliyyətinin təmin olunması;
  • Server və server avadanlıqlarnın quraşdırılmasını, diaqnostikanı həyata keçirmək, baş verən nasazlıqları aradan qaldıraraq server və server proqram təminatının fəaliyyətini bərpa etmək;
  • Server və server avadanlıqlarının aktual modernizasiya məsələlərini həyata keçirmək;
  • Nasaz server və server avadanlıqlarının təmiri və yenisinin bərpası üçün aktların hazırlanması;
  • İnfrasturktur üçün texniki səndələşmənin təşkili və sistemdə edilən dəyişikliklərin qeydiyatının aparılması.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (08:30-17:30);
  • İş yeri: Bakı şəhəri;
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Senior System Administrator) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur

CV burada yükləyə bilərsiniz: Download