Vakansiyalar

Vəzifə:   UX/UI Dizayner

 

Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:

 

  • Ali təhsil;
  • UX/UI üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Photoshop / Illustrator / Figma və ya Adobe XD / Sketch proqramları ilə işləmə bacarığı;
  • User experience üzrə əsas biliklər;
  • Komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;
  • Yaradıcı, yenilikçi və kreativ;
  • Sərbəst araşdırma qabiliyyəti;
  • Problem həlletmə;
  • Dil bilikləri- azərbaycan dili-mükəmməl; ingilis dili–orta səviyyədə.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Məhsul fərziyyələrinin yaradılması və yoxlanılması;
  • Layihənin dizayn standardlarına görə düzgün analiz olunması;
  • Mockup - məhsulun funksionallığının prototipinin yaradılması və test edilməsi;
  • İstifadə axını (User flow) yaradılması;
  • İnterfeys ekranlarının yaradılması (Mobile, Web);
  • Araşdırma predmetinə uyğun sorğuların hazırlanması;
  • Məhsul və ya funksionallığın tam işlək prototipinin yaradılması;
  • İstifadə testinin keçirilməsi, nəticələrin analizi və hesabatın hazırlanması.

 

Əlavə məlumat:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını ( UX/UI Dizayner) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. 

Vəzifə:   Çağrı mərkəzinin operatoru

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

 

  • Kompyuter bilikləri: Microsoft Word-yaxşı, Microsoft Excel-orta;
  • Dil bilikləri- azərbaycan dili-əla; rus dili-əla; ingilis dili-arzuolunandır.

 

Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:

 

  • Ali təhsil;
  • Sığorta sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Yüksək nitq mədəniyyəti, səlis danışıq;
  • Fikrini dəqiq və lokanik ifadə etmə bacarığı;
  • Stressə davamlı;
  • Səbrli və təmkinli olmalı;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyətli;

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Çağrı Mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması, qeydiyyata alınması və yönləndirilməsi;
  • Sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi;
  • Sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq aidiyyati şöbələrə yönləndirilməsi;
  • Müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək və hər zaman maksimum müştəri məmnuniyyətini təmin etmək;
  • Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət və geri dönüş zənglərin edilməsi.

 

Əlavə məlumat:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Çağrı mərkəzinin operatoru) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. 

Vəzifə:   Back-end Developer

 

Namizədə dair tələblər:

 

  • Ali texniki təhsil;
  • Azərbaycan və rus dilini mükəmməl bilməlidir, İngilis dili (üstünlük veriləcək) səviyyədə;
  • Müvafiq sahədə minumum 2 il iş təcrübəsi(Sığorta sahəsi üzrə arzuolunandır);
  • Yüksək səviyyəli məntiqi-analitik qabilliyyət, riyazi biliklər;
  • Alqoritm qurma bacarığı;
  • Proqram təminatının və SQL sorğuların hazırlanması üzrə təcrübə;
  • Hazır modullara texniki dəstəyin göstərilməsi;
  • Sərbəst araşdırma qabiliyyəti, komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;

 

Microsoft SQL Server biliklər:

 

  • C#, ASP.Net Core, ASP.Net Web API, ASP.Net Web Forms və WinForms
  • SQL Server, Redis;
  • ORM (Entity Framework, ADO.NET)
  • Obyekt yönümlü proqramlaşdırmanın (OOP) prinsipləri;
  • Clean code prinsipləri;
  • Unit testing;
  • Git ilə işləmə bacarığı

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Bank/Sığorta tətbiqi proqramlarında icra edilmiş dəyişikliklərin və əlavələrin sənədləşdirilməsinin hazırlanması;
  • Biznes vahidləri üzrə istifadəçilərin tələblərini toplamaq üçün layihələrlə bağlı müzakirələr;
  • Funksional işlərin test edilməsi;
  • Digər İT və biznes bölmələri ilə birgə fəaliyyət.
  • Mürəkkəb sorğuları tərtib etmək və optimallaşdırmaq;

 

Əlavə məlumat:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Back-end Developer) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. 

Vəzifə:   Front-end Developer

 

Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:

 

  • Ali texniki təhsil;
  • Müvafiq sahədə minumum 3 il iş təcrübəsi (Sığorta sahəsi üzrə arzuolunandır);
  • Yüksək səviyyəli məntiqi-analitik qabilliyyət, riyazi biliklər;
  • Alqoritm qurma bacarığı;
  • Front-end biliklər: ReactJs, NextJs, Javascript/Typescript, Redux, Html, CSS/SCSS, JQuery (Bootsrap 4-5, TailwindCss);
  • RestAPI və Version control – Git ilə işləmək bacarığı;
  • Sərbəst araşdırma qabiliyyəti, komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Bank/Sığorta tətbiqi proqramlarında icra edilmiş dəyişikliklərin və əlavələrin sənədləşdirilməsinin hazırlanması;
  • Biznes vahidləri üzrə istifadəçilərin tələblərini toplamaq üçün layihələrlə bağlı müzakirələr;
  • Funksional işlərin test edilməsi;
  • Digər İT və biznes bölmələri ilə birgə fəaliyyət.
  • Mürəkkəb sorğuları tərtib etmək və optimallaşdırmaq;
  • Verilənlər bazasının təhlükəsizliyinin, stabilliyinin və performansının qorunması;
  • Proqram Təlimatlarının hazırlanması.

 

Əlavə məlumat:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Front-end Developer) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. 

Vəzifə:   Mühasibatlıq şöbəsinin baş mütəxəssisi

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

 

  • 1C 8.3 proqramı ilə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
  • IFRS üzrə beynəlxalq sertifikat;
  • Vergi Məcəlləsini və mühasibat uçotunun təşkili üzrə müvafiq qanunvericilikləri bilməli;
  • Kompyuter bilikləri: MS Office proqramları üzrə biliklər (Excel-mükəmməl səviyyədə);
  • Dil bilikləri- azərbaycan dili-əla; Rus və ingilis dilləri arzuolunandır.

 

Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:

 

  • Ali təhsil (Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə);
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi (Bank və sığorta sahəsi üzrə arzuolunandır);
  • Məsuliyyətli və işində dəqiq;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
  • İşgüzarlıq, təşəbbüskarlıq.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Torpaq, tikili və avadanlıqların, həmçinin qeyri-maddi aktivlərin uçotunu aparmaq;
  • Debitor və kreditor borcların uçotunu aparmaq;
  • Gəlir və xərclərin uçotunu aparmaq;
  • Əməyin ödənilməsi üzrə əməliyyatların uçotunu aparmaq;
  • Vergi məcəlləsi üzrə gəlir və xərclərin uçotunu aparmaq;
  • Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsində iştirak etmək;
  • Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılmasını təmin etmək;
  • Aylıq əmək haqlarından gəlir vergisi, sosial sığorta və digər tutulmaların hesablanması və ödənilməsini təmin etmək;
  • Məzuniyyət haqlarının, xəstəlik vərəqəsi üzrə ödəmələrin, mükafatların və son haqq-hesab, ezamiyyə ödənişlərinin hesablanması və ödənilməsini təmin etmək;
  • Vahid vergi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim olunmasını təmin etmək;
  • Elektron qaimə-fakturaların tərtib edilməsi və göndərilməsinə nəzarət etmək;
  • Müştərilərlə üzləşmələrin həyata keçirilməsi və müvafiq aktların bağlanmasını təşkil etmək.

 

Əlavə məlumat:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Mühasibatlıq şöbəsinin baş mütəxəssisi) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. 

Vəzifə: Korporativ satış üzrə mütəxəssis

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

 

  • Kompyuter bilikləri: MS Office proqramları üzrə biliklər;
  • Dil bilikləri- azərbaycan dili-mükəmməl; rus dili -əla; ingilis dili–arzuolunandır;
  • Korporativ satış sahəsinin nəzəri və praktiki biliklərin texnikalarını bilməli.

 

Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:

 

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (sığorta sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır);
  • Sərbəst araşdırma qabiliyyəti, analitik düşünmə, komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;
  • Nəticəyə əsaslanma, İdarəetmə qabiliyyətli, müştəri yönümlülük, inam yaratma bacarığı;
  • Yüksək nitq mədəniyyəti və təqdimat bacarığı.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması;
  • Bazar araşdırmalarının aparılması, potensial müştərilərin müəyyən edilməsi və cəlb edilməsi;
  • Kommersiya təkliflərinin hazırlanması;
  • İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması;
  • Göstərilən xidmətlərin səviyyəsini müəyyənləşdirmək üçün müştərilərdə məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək, analiz aparmaq və çatışmazlıqları müəyyən edərək rəhbərliyə təkliflərini bildirmək;
  • Satışların artırılması məqsədi ilə şirkətin təklif etdiyi xidmətlərin təqdimatını həyata keçirilməsi;
  • Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələrin möhkəmləndirməsi sahəsində işlərin aparılması;
  • Xidmətlərin satışına aid sorğuların cavablandırılması, tələbin öyrənilməsi və tələbə uyğun məhsulların təklif olunması;
  • Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;

 

Əlavə məlumat:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Korporativ satış üzrə mütəxəssis) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. 

Vəzifə:   Tibbi anderrayter

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

 

  • Kompyuter bilikləri: MS Office proqramları üzrə biliklər;
  • Dil bilikləri- azərbaycan dili-mükəmməl; rus dili -yaxşı; ingilis dili– əla səviyyədə.

 

Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:

 

  • Ali təhsil (tibb sahəsində);
  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Sərbəst araşdırma qabiliyyəti, analitik düşünmə, analiz etmə, komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;
  • Problem həlletmə, nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərarvermə bacarığı;
  • Yüksək nitq mədəniyyəti və təqdimat bacarığı;

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Cari risklərin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi
  • Sığorta şərtlərinin və tarifin müəyyən edilməsi və təkliflərin hazırlanması;
  • Daxil olan sorğuların cavablandırılması;
  • Hesabatların tərtibi, birbaşa rəhbərin digər xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirməsi;
  • Tibbi sığorta üzrə portfelin analizi, təhlillərin aparılması və zərərliliyə nəzarət;
  • Yeni məhsulların hazırlanması;
  • Tibbi sığorta üzrə qaydalarının tərtib edilməsində iştirak.

 

Əlavə məlumat:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Tibbi anderrayter) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.