1. Təcili olaraq zərərin qarşısını almaq üçün lazım olan bütün tədbirləri həyata keçirin
2.Dərhal müvafiq dövlət orqanını (FHN, RPİ, MKIS və s.) baş vermiş hadisə haqqında məlumatlandırın
3.Vaxtından və harada olduğunuzdan asılı olmayaraq "Xalq Sığorta" həftənin 7 günü 24 saat xidmətinizdə olan aşağıdakı növbətçi nömrələrinə zəng edin: (012,050,055,070) 5980066, qaynar xətt – 183
4.Sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi üçün aşağıda göstərilən sənədlər təqdim olunmalıdır:
- Sığorta olunanın sığorta hadisəsi haqqında ərizəsi
- Sığorta olunanın şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlər
- Müvafiq səlahiyyətli dövlət orqanı tərəfindən verilmiş sənədlər (arayış, akt, rəy və ş.)
- Sığorta şəhadətnaməsinin (müqaviləsinin) əsli
- Zərər dəymiş sığorta obyektinə mülkiyyət hüququnu təsdiq edən sənəd
- Zərər dəymiş obyektin qüsur siyahısı.
Zəruri hallarda əlavə sənədlərin təqdim edilməsi tələb oluna bilər.